Harry Potter - The Hogwarts Experience

Come share the Magic and remember: Never tickle a Purple Hippo!
 
HomePublicationsCalendarFAQSearchRegisterMemberlistHogwarts QuillLog in
Announcement Board
Check the news/announcements/updated thread HERE
Please be patient while HE is undergoing some major changes, we're trying to improve it for a new era.

YEAR 12



Share | 
 

 Your dream job

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Ilyria
5th Year
5th Year
avatar

Female
Regist. date : 2006-09-20
Number of posts : 2448
Age : 32
Location : IN MY GINGERBREAD HOUSE NEXT TO AMBY IN THE GAMES FORUM IM ADOPTED BY GINNY AND FATED!!
Real First Name : Lizzie
Warning :
0 / 30 / 3

House : Ravenclaw: THE OFFICIAL H.E. GHOST!
Wand : Exam not taken
Award Bar :
0 / 7000 / 700


PostSubject: Your dream job   Sun Sep 24 2006, 05:00

what would your dream job be?

I would love to be a dog trainer or a professional dancer (even though i cant dance very well lol). Another dream job would be to be a photographer for the rich and famous
Back to top Go down
View user profile
Just_Ginny
1st Year
1st Year
avatar

Female
Regist. date : 2006-02-26
Number of posts : 10804
Age : 26
Location : I Own Harry's Quidditch Pants-So where am I?
Real First Name : Rachel
Warning :
0 / 30 / 3

House : Hufflepuff! HUFF PUFF BADGERS FOR THE WIN!
Wand : Exam not taken
Award Bar :
25 / 70025 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Sun Sep 24 2006, 07:49

An Actress would be nice because I loooove acting so much. And I like helping people and getting inside their heads and giving advice so then there's Psychologist...ooh and I absolutely LOVE taking photos so I could be a photographer.

That's it! My dream job is

An Acting Phychologist that takes pictures! :D
Back to top Go down
View user profile http://charmedchildren.proboards51.com
skuldandy
3rd Year
3rd Year
avatar

Female
Country :
Regist. date : 2006-02-26
Number of posts : 3442
Age : 25
Location : Portugal
Real First Name : skully!
Warning :
0 / 30 / 3

House : Gryffies! <3
Crest :
Wand : Exam not taken
Award Bar :
0 / 7000 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Sun Sep 24 2006, 07:59

I'd looooove to be a writer... :P

or to have another job and to write in my free times...

^^ lol
Back to top Go down
View user profile
Amy
Retired Deputy Head : 5th year
Retired Deputy Head : 5th year
avatar

Female
Country :
Regist. date : 2006-02-22
Number of posts : 11746
Age : 30
Location : England
Real First Name : Amy
Warning :
0 / 30 / 3

House : Gryffindor
Crest :
Wand : Exam not taken
Award Bar :
100 / 700100 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Sun Sep 24 2006, 09:11

Yeah, my dream job would be a writer too. But I don't know if I'm good enough or if that will ever become a reality lol.
Back to top Go down
View user profile http://amyxaphania.livejournal.com
Candy
1st Year
1st Year
avatar

Female
Country :
Regist. date : 2006-02-25
Number of posts : 1011
Age : 23
Location : Your drawer.
Warning :
0 / 30 / 3

House : Hufflepuff
Crest :
Wand : Exam not taken
Award Bar :
0 / 7000 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Sun Sep 24 2006, 10:03

Just_Ginny wrote:
An Actress would be nice because I loooove acting so much. And I like helping people and getting inside their heads and giving advice so then there's Psychologist...ooh and I absolutely LOVE taking photos so I could be a photographer.

That's it! My dream job is

An Acting Phychologist that takes pictures! :D

I wanna be an Actress too!
And psychologist too..i had to help all my friends through SO much drama, and they made it out alive, thank god
Pansy is a better psychologist person then me, but i love to help me as much as i can :D
I'm terrible at taking pictures so i leave that out!
I'm okay at RPing, but i suck at acting cause i get stage fright and all that.
wellllllllllllllllllllllllllllllllllllll
i wanna act and be famous XD
lmao, then i get to meet the HP cast!!!!!! <333
Back to top Go down
View user profile
Etta
Deputy Head : Hufflepuff HoH : Divination Professor : 6th Year
Deputy Head : Hufflepuff HoH : Divination Professor : 6th Year
avatar

Female
Country :
Regist. date : 2006-03-03
Number of posts : 6607
Age : 33
Location : Wherever my heart takes me
Real First Name : Bee
Warning :
0 / 30 / 3

House : HUFFLEPUFF
Crest :
Wand : Exam not taken
Award Bar :
78 / 70078 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Sun Sep 24 2006, 10:10

I'd love to be a writer, that would be brilliant, but im not good enough lol.

I used (since i was 6yrs old) want to be a forensic Psychologist. I stil want to but being a writer tops my ambition for doing that.
Back to top Go down
View user profile
cookiemonster
1st Year
1st Year
avatar

Female
Regist. date : 2006-02-22
Number of posts : 3086
Age : 24
Location : your mom's house.
Warning :
0 / 30 / 3

House : Huffieeee
Wand : Exam not taken
Award Bar :
0 / 7000 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Sun Sep 24 2006, 14:21

A famous person.... I know thats what I want to be :D

But how I become that..... I dunno yet I've wanted to be a writer, a movie actress, a Broadway actress, and a model... So those are all my dream jobs, but I dunno if I'll ever be good enough to be a writer or skinny enough to be a model :D
Back to top Go down
View user profile
amberg93
Deputy Head : Gryffindor HoH : Arithmancy & Arts & Muggle Studies Professor : 5th Year
Deputy Head : Gryffindor HoH : Arithmancy & Arts & Muggle Studies Professor : 5th Year
avatar

Female
Country :
Regist. date : 2006-03-11
Number of posts : 16910
Age : 24
Location : Canada :P
Real First Name : Amber/Amby :D
Warning :
0 / 30 / 3

House : Gryffindor!
Crest :
Wand : Exam not taken
Award Bar :
391 / 700391 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Sun Sep 24 2006, 18:27

lol well actually *is a bit shy about my dream jobs* I do want to be a writer during my spare time, but I don't really wanna be famous, not really.

I wanna work at a school. I either wanna be a teacher, a secritary, or a libraian. I really wanna be an elementry school teacher, and I have wanted to be since i was like 5. then i could write during the summer or something or during the school year even. but yeah thats my dream job *blushs* i know its lame but still.

_________________


Back to top Go down
View user profile http://www.heartofamerica.proboards49.com
Fated4HP
5th Year
5th Year
avatar

Male
Regist. date : 2006-03-05
Number of posts : 5918
Age : 27
Location : Embraced by the dark side, found only in shadows of my evil mind!
Real First Name : Jesse
Warning :
0 / 30 / 3

House : SLYTHERIN
Wand : Exam not taken
Award Bar :
0 / 7000 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Mon Sep 25 2006, 01:34

Well...I would like to be a Graphics/Special Effect Computer generated image specialist!

I love making animations and stuff and this job would rock for me!
Back to top Go down
View user profile
Chloe
1st Year
1st Year
avatar

Female
Regist. date : 2006-09-03
Number of posts : 83
Age : 24
Location : Hiding in my dark closet
Warning :
0 / 30 / 3

House : Hufflepuff
Wand : Exam not taken
Award Bar :
0 / 7000 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Mon Sep 25 2006, 02:54

I've never actually thought about what i'm going to do when i'm older. My dream job would to play lead guitar in Taking Back Sunday which is my favorite band but I love writing so being a journalist would be cool
Back to top Go down
View user profile
jennifer williams
5th Year
5th Year
avatar

Female
Country :
Regist. date : 2006-02-27
Number of posts : 4390
Age : 30
Location : Louisiana
Real First Name : I'd prefer to be called Jenn (NOT Jenny) Thank you very much. *smiles*
Warning :
0 / 30 / 3

House : HUFFLEPUFF the only place to be...
Crest :
Wand : Exam not taken
Award Bar :
105 / 700105 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Mon Sep 25 2006, 03:05

I love writing so my dream job would be to write stories and be a famous author one day! If thats not possible then I'll settle for being one of those famous judges on Iron Chef and testing out the famous chefs food. lol *a dream of mines*
Back to top Go down
View user profile
cookiemonster
1st Year
1st Year
avatar

Female
Regist. date : 2006-02-22
Number of posts : 3086
Age : 24
Location : your mom's house.
Warning :
0 / 30 / 3

House : Huffieeee
Wand : Exam not taken
Award Bar :
0 / 7000 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Mon Sep 25 2006, 07:54

lol, my sister wants to be a chef....

And Amber... thats totally not lame, I would want to be a teacher or professor if I dont get skilled enough to be famous :D

*wonders if the phrase "skilled enough" is grammatically correct...*
Back to top Go down
View user profile
Caroru
HE Owl
HE Owl
avatar

Female
Country :
Regist. date : 2006-02-24
Number of posts : 15490
Age : 25
Location : Finland
Real First Name : Caro
Warning :
0 / 30 / 3

House : Gryffindor
Crest :
Wand : Exam not taken
Award Bar :
70 / 70070 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Mon Oct 02 2006, 06:43

Mweeeehehehee, i would so wanna be a scientist, i could blow up thjings and get famous for it lol..

Naah, i like singing and playing different instruments, but.. naah, i could never be famous. ^^

A professional soccer player, that would be cool. But then again, i would always have some training to do, blaaaah..

I wanna be.... a president. Yeah, that's it, i wanna be a president!!!! :D
Back to top Go down
View user profile
Dimples
1st Year
1st Year
avatar

Female
Regist. date : 2006-10-12
Number of posts : 378
Age : 28
Location : KENTUCKY
Real First Name : Alyssa
Warning :
0 / 30 / 3

House : Ravenclaw
Wand : Exam not taken
Award Bar :
0 / 7000 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Tue Oct 24 2006, 16:09

My dream job would be to become a forensic scientist! All that stuff is really fascinating or I would be something like the American Corcidile Hunter or something! lol
Back to top Go down
View user profile
Fated4HP
5th Year
5th Year
avatar

Male
Regist. date : 2006-03-05
Number of posts : 5918
Age : 27
Location : Embraced by the dark side, found only in shadows of my evil mind!
Real First Name : Jesse
Warning :
0 / 30 / 3

House : SLYTHERIN
Wand : Exam not taken
Award Bar :
0 / 7000 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Tue Oct 24 2006, 16:56

Another dream job of mine is one I'd be awesome at...President of the United States!! Woohooo!!!!

Can you guys even imagine what that would be like? :D
Back to top Go down
View user profile
Caroru
HE Owl
HE Owl
avatar

Female
Country :
Regist. date : 2006-02-24
Number of posts : 15490
Age : 25
Location : Finland
Real First Name : Caro
Warning :
0 / 30 / 3

House : Gryffindor
Crest :
Wand : Exam not taken
Award Bar :
70 / 70070 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Tue Oct 24 2006, 22:29

The end of the world, Jesse, the end of the world... If you ever become the President of the United States, then i shall be the Mighty President of Finlaaaaaaand :D


......oooooh this will happen!
Back to top Go down
View user profile
Coriander
1st Year
1st Year
avatar

Female
Regist. date : 2006-09-07
Number of posts : 32
Age : 27
Location : Sunshine State - FL
Real First Name : hmmm...just call me Coria 4 now
Warning :
0 / 30 / 3

House : Ravenclaw
Wand : Exam not taken
Award Bar :
0 / 7000 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Wed Oct 25 2006, 14:31

No Way! I'll beat you to president! Then, I'll be the FIRST LADY PRESIDENT OF UNITED STATES!!! hahahaha! *ahem* im okay. lol. no, but really i want to be a lawyer. I LOVE to argue!
Back to top Go down
View user profile
Dancingsunset
1st Year
1st Year
avatar

Female
Regist. date : 2006-08-03
Number of posts : 8545
Age : 24
Location : Stuck in Octoberland with my amazing husband Anthony
Real First Name : Schizo-Dani and Eryn
Warning :
0 / 30 / 3

House : Hufflepuff don't judge us we're still badgers grrr...
Crest :
Wand : Exam not taken
Award Bar :
5 / 7005 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Sat Oct 28 2006, 13:41

I totally want to be a vet orr an interior designer
Back to top Go down
View user profile
Fated4HP
5th Year
5th Year
avatar

Male
Regist. date : 2006-03-05
Number of posts : 5918
Age : 27
Location : Embraced by the dark side, found only in shadows of my evil mind!
Real First Name : Jesse
Warning :
0 / 30 / 3

House : SLYTHERIN
Wand : Exam not taken
Award Bar :
0 / 7000 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Thu Nov 02 2006, 02:04

After becoming president I will then become the ruler of the whole world!!! Mwahaha ahhh so much to do to get to the top :D
Back to top Go down
View user profile
Caroru
HE Owl
HE Owl
avatar

Female
Country :
Regist. date : 2006-02-24
Number of posts : 15490
Age : 25
Location : Finland
Real First Name : Caro
Warning :
0 / 30 / 3

House : Gryffindor
Crest :
Wand : Exam not taken
Award Bar :
70 / 70070 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Thu Nov 02 2006, 02:08

Finland will start a war against USA!!!!! *laughs evilly* And Finland will win, because..... I'M GONNA JOIN THE ARMY!!!! xD
Back to top Go down
View user profile
Fated4HP
5th Year
5th Year
avatar

Male
Regist. date : 2006-03-05
Number of posts : 5918
Age : 27
Location : Embraced by the dark side, found only in shadows of my evil mind!
Real First Name : Jesse
Warning :
0 / 30 / 3

House : SLYTHERIN
Wand : Exam not taken
Award Bar :
0 / 7000 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Thu Nov 02 2006, 02:10

Not if I get all the countries on my side mwahahaha The whole world vs Finland...hmm which one would win :D:D:D
Back to top Go down
View user profile
Caroru
HE Owl
HE Owl
avatar

Female
Country :
Regist. date : 2006-02-24
Number of posts : 15490
Age : 25
Location : Finland
Real First Name : Caro
Warning :
0 / 30 / 3

House : Gryffindor
Crest :
Wand : Exam not taken
Award Bar :
70 / 70070 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Thu Nov 02 2006, 02:14

Finland, you dork!!! But seriously, WHO would wanna team up with USA!? JUST THINK!!! WHO!?!?! :D And as the President of Finland, i could ask help from Russia, but only if i really have to.... Mwahah, The world vs Finland/Russia, and Russia is biiiiiiiig, huge, MASSIVE :D
Back to top Go down
View user profile
Fated4HP
5th Year
5th Year
avatar

Male
Regist. date : 2006-03-05
Number of posts : 5918
Age : 27
Location : Embraced by the dark side, found only in shadows of my evil mind!
Real First Name : Jesse
Warning :
0 / 30 / 3

House : SLYTHERIN
Wand : Exam not taken
Award Bar :
0 / 7000 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Thu Nov 02 2006, 02:22

But with me being the world ruler I'd have a lot of power from the armed forces and even the sushi man down the street would join me cuz I am a born leader!! :D
Back to top Go down
View user profile
Caroru
HE Owl
HE Owl
avatar

Female
Country :
Regist. date : 2006-02-24
Number of posts : 15490
Age : 25
Location : Finland
Real First Name : Caro
Warning :
0 / 30 / 3

House : Gryffindor
Crest :
Wand : Exam not taken
Award Bar :
70 / 70070 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Thu Nov 02 2006, 02:28

...eh? You think you can win the mighty alliance of Finland and Russia with the sushi man!? I'M OFFENDED!!!! lol
Back to top Go down
View user profile
Fated4HP
5th Year
5th Year
avatar

Male
Regist. date : 2006-03-05
Number of posts : 5918
Age : 27
Location : Embraced by the dark side, found only in shadows of my evil mind!
Real First Name : Jesse
Warning :
0 / 30 / 3

House : SLYTHERIN
Wand : Exam not taken
Award Bar :
0 / 7000 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Thu Nov 02 2006, 02:38

OMG I once dreamed about being a rockstar...I think being that would be more fun than a boring old president..~surrenders the U.S. to Caru and rushes off to be a rockstar~ HAHAHA!
Back to top Go down
View user profile
Caroru
HE Owl
HE Owl
avatar

Female
Country :
Regist. date : 2006-02-24
Number of posts : 15490
Age : 25
Location : Finland
Real First Name : Caro
Warning :
0 / 30 / 3

House : Gryffindor
Crest :
Wand : Exam not taken
Award Bar :
70 / 70070 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Thu Nov 02 2006, 02:42

I'm gonna be a rocky and kicking President xD And now i have USA for myself, so now i can burn it MWAAAHAHAHHAHAAA
Back to top Go down
View user profile
Fated4HP
5th Year
5th Year
avatar

Male
Regist. date : 2006-03-05
Number of posts : 5918
Age : 27
Location : Embraced by the dark side, found only in shadows of my evil mind!
Real First Name : Jesse
Warning :
0 / 30 / 3

House : SLYTHERIN
Wand : Exam not taken
Award Bar :
0 / 7000 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Thu Nov 02 2006, 02:43

I am gonna be a cool rockstar and play guitar in a band!
Back to top Go down
View user profile
Caroru
HE Owl
HE Owl
avatar

Female
Country :
Regist. date : 2006-02-24
Number of posts : 15490
Age : 25
Location : Finland
Real First Name : Caro
Warning :
0 / 30 / 3

House : Gryffindor
Crest :
Wand : Exam not taken
Award Bar :
70 / 70070 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Thu Nov 02 2006, 02:48

I'm already in a band, playing the el. guitar... i wanna play drums though :D
Back to top Go down
View user profile
Fated4HP
5th Year
5th Year
avatar

Male
Regist. date : 2006-03-05
Number of posts : 5918
Age : 27
Location : Embraced by the dark side, found only in shadows of my evil mind!
Real First Name : Jesse
Warning :
0 / 30 / 3

House : SLYTHERIN
Wand : Exam not taken
Award Bar :
0 / 7000 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Thu Nov 02 2006, 02:53

Well I'm almost in a band..but I hope they accept me cuz if they do I'm on my way with this dream!
Back to top Go down
View user profile
Caroru
HE Owl
HE Owl
avatar

Female
Country :
Regist. date : 2006-02-24
Number of posts : 15490
Age : 25
Location : Finland
Real First Name : Caro
Warning :
0 / 30 / 3

House : Gryffindor
Crest :
Wand : Exam not taken
Award Bar :
70 / 70070 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Thu Nov 02 2006, 02:56

Yaaaaaaaaay!!!! I'm afraid that my band is falling appart :( half of the band are always at the police station for doing something incredibly stupid called GET CAUGHT!!! Dorks.... anyway, i have no dreams anymore. I'm gonna give up my future as a soccer player, so mwehh...
Back to top Go down
View user profile
Fated4HP
5th Year
5th Year
avatar

Male
Regist. date : 2006-03-05
Number of posts : 5918
Age : 27
Location : Embraced by the dark side, found only in shadows of my evil mind!
Real First Name : Jesse
Warning :
0 / 30 / 3

House : SLYTHERIN
Wand : Exam not taken
Award Bar :
0 / 7000 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Thu Nov 02 2006, 03:10

Well these guys are college guys so they are kind of uh skeptical about me and my playing but I think I play okay...hopefully it will be good enough to impress them
Back to top Go down
View user profile
Brunette
1st Year
1st Year
avatar

Female
Regist. date : 2006-09-24
Number of posts : 1795
Age : 27
Location : wonderland
Real First Name : Holly
Warning :
0 / 30 / 3

House : Ravenclaw
Wand : Exam not taken
Award Bar :
0 / 7000 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Thu Nov 02 2006, 20:13

My dream job..i thnk first U.S woman president! THat'd be cool! I'd rule the states! lol..ok let's be real..um maybe something in photography. I like taking pictures and stuff like that. I'm really good at it. lol
Back to top Go down
View user profile
kikso
1st Year
1st Year
avatar

Female
Regist. date : 2006-04-30
Number of posts : 1007
Age : 28
Location : Egypt
Real First Name : Christiane
Warning :
0 / 30 / 3

House : Hufflepuff
Crest :
Wand : Walnut and Unicorn Tail Hair
Award Bar :
0 / 7000 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Thu Nov 09 2006, 05:29

my dream job
-football player or singer or guitarist
Back to top Go down
View user profile
Wiccan Girl
1st Year
1st Year
avatar

Female
Regist. date : 2006-09-27
Number of posts : 47
Age : 26
Location : Hufflepuff common room
Real First Name : Zoe
Warning :
0 / 30 / 3

House : Hufflepuff
Wand : Exam not taken
Award Bar :
0 / 7000 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Fri Jan 26 2007, 04:53

my dream job would be a famous model
Back to top Go down
View user profile
polly
3rd Year
3rd Year
avatar

Female
Country :
Regist. date : 2006-03-12
Number of posts : 10718
Age : 25
Location : England
Real First Name : Polly
Warning :
0 / 30 / 3

House : Ravenclaw!
Crest :
Wand : Hawthorn and Phoenix Tail Feather
Award Bar :
11 / 70011 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Sun Jun 17 2007, 11:07

Well ive always wanted to act so of course my dream job would to be an actress but id also love to be a writer.
Back to top Go down
View user profile
stephy
Head Girl : 5th Year : Death Eater
Head Girl : 5th Year : Death Eater
avatar

Female
Country :
Regist. date : 2006-06-03
Number of posts : 30328
Age : 27
Location : At the Cullen's house stealing Jasper
Real First Name : Stephanie, Polly calls me Stephums, Kim calls me Steffie and among others Im either mommy or granny
Warning :
0 / 30 / 3

House : ravenclaw
Crest :
Wand : Walnut & Phoenix Tail Feather
Award Bar :
85 / 70085 / 700


PostSubject: Re: Your dream job   Sun Jul 15 2007, 23:11

i would love to work in the movies doing special effects or something
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/oddie_faneenala
 
Your dream job
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Vanished Dream Pack.... (Seeking members)
» 110824 SM Entertainment to Join Production of "Dream High: Season 2"
» Yume Yume no Mi (Dream Dream Fruit)
» Gaia Dream Avatar
» Egyptian Dream Scrying

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Harry Potter - The Hogwarts Experience :: Mix and Mingle :: Muggle Community-
Jump to: